Együtt eredményeket érhetünk el!

Kapcsolat
Marketing

A Facebook új jelentést tett közzé a hírdetések sokszínűségének a fontosságáról

A Facebook új jelentést tett közzé a reklámok sokszínűségének fontosságáról, valamint azokról a tényekről, amelyek a hirdetési lehetőségek minden formájának nagyobb képviseletét elősegítik.

“A reklámnak olyan hatalma van ami formálja a világunkat. Ha jól csináljuk, akkor tükrözi legbelsőbb vágyainkat, táplálja legnagyobb törekvéseinket, és táplálja a remény és az összetartozás érzését. A reklámokban látott történetek alakítják azt, ahogyan mi magunkat és egymást látjuk. Ám túl sokáig az összetartozás érzése csak egy nagyon szűk közönség számára volt fenntartva, így az amerikai fogyasztók mindössze 41% -a képviseltette magát a látott hirdetésekben. ”
– Facebook

A Facebook a Deloitte -el együttműködve számos interjút és felmérést készített annak érdekében, hogy azonosítsa azokat az akadályokat amelyek gátolják a színesebb hirdetések futtatását a nagy márkák körében. Fontos kiemelni mind a képviselet szükségességét, mind pedig azokat a rendszerszintű akadályokat, amelyek nagyobb hangsúlyt igényelnek e lökés maximalizálásában.

Kulcsfontosságú területek

A jelentés fő témája a kulcsfontosságú területeket vizsgálja. Amelyek nagyobb vitát igényelnek a hirdetési szektor fejlődésének elősegítése érdekében.

Van itt néhány értékes megjegyzés, amelyek konkrét betekintést nyújtanak abba, hogy miért haboznak a márkák és ügynökségek a kampányok sokszínűségének növelésében, annak ellenére, hogy megértik ezek jelentőségét tágabb, társadalmi szempontból.

Valójában a kutatás azt sugallja, hogy általában hajlandó befogadóbb megközelítést alkalmazni, de továbbra is sok a tétovázás az észlelés körül és az ilyen irányú tévedések.

A jelentés szerint:

„Az ügynökségi felmérés válaszadóinak 93% -a azt mondta, hogy nagyon fogékonyak vagy fogékonyak arra, hogy további útmutatást vagy eszközöket kapjanak a reprezentáció és a reklámba való beillesztés kérdésében, ami azt sugallja, hogy hajlandóak lennének reprezentatívabb és befogadóbb tartalmat készíteni, ha a kérés az ügyfeleiktől érkezik. . ”

Mégis, a márkák nem akarnak hibázni, majd ilyenek miatt gyalázkodni, a nyilvánosság visszhangja most aktívabb, azonnali és vitathatatlanul hatásosabb, mint valaha.

Ezek a viták fontos pontjai a szélesebb körű látásmódban, és bár úgy tűnik, hogy a márkáknak aktívabban kell törekedniük arra, hogy több embert és kultúrát vonjanak be kampányaikba, a kockázatok nagyon is valósak és rendkívül hatásosak is lehetnek.